nuffnang adds

Tuesday, 2 June 2015

Hidup Seorang Haifa-Part 7

Assalamualaikum!

My phone memory is now full,pendrive pun and my lappy also haih.I've no else where to keep some of my pictures with my batchmates which I really really had to delete.Am considering to have a hard disk now.(recommendation needed lekas lekas!)So I keep some at here okeh hihihi.



 
So this is my batchmates.We are a proud 2nd year students of Faculty of Dentistry Univ. Al-Azhar,Cairo.This pic was taken at Hadiqah Dauliyah,Egypt.(it's Egypt version of Hyde Park.Hyde Park lassangadd bagai langit dengan bumi woi haha.)

 
Ini versi Go Pro punya.

 
Introducing my favourite minachi,Nurul Atiqah Ithnin.Very klako la this girl,very berani to do unusual things  anddd she is a very kind hearted person aww.

 
Another minachi nama dia Wan Shahirah Wan Mohammad.Dia orang Sabah so the first question I asked her was "Kenapa nama awak ada Wan tapi awak orang Sabah?Parents asal Kelantan ke?"She said she have no family members in Kelantan pun,tak ada yang asal Kelantan then dia cerita macam mana boleh ada Wan kat pangkal nama which was a very long long story related to her susur galur from great great grandparents semua that I've already forgot mana datang Wan tu haha.


 
Ni masa tunggu beberapa classmates yang tak sampai lagi so tak boleh start tangkap gambo.Panas ya Tuhan masa tu.

 
Random selfie.Yes it should be a selfie picture sebenarnya tapi penyakit classmates aku is bila ada nampak sorang yang tengah buat cubaan untuk selfie sendirian,orang lain yang nampak ramai-ramai akan terus ambush so jadilah ia wefie.I look so Hindustani there wow.Burnt by the sun of course.


 
Nampak.Ni lah dia salah satu perangai classmate aku.Aku suruh pegang phone sekejap je nak guna front camera sebagai cermin.Ended up become a picture konghasam sungguh ye.Yang belakang tu sibuk berselfie.Terselamat dia nampaknya daripada kena serangan ambush hahaha.


Bentuk love kononnya tapi nampak macam -,-


Depan kuliah.As you can see there are some contengan jalanan back there.Kesan masa riot dulu.

Gambar yang paling formal without heavy editing biarlah dalam simpanan aku je haha.Till then.Wassalam.


No comments:

Post a Comment